Vill du bara vara en grå anonym parentes i historien??

Varför ska man komma på typ 5 år försent att man skulle ha fortsatt att dansa?? Jag har ju inte jättebra tacktkänsla men jag tycker att det är svinkul och jag skulle vilja vara så smidig som dansare är.
Jag, Elin och Sofia va på Strip-aerobic på korpen i tisdags, ENDAST för att jag var så nyfiken på hur det skulle gå till heheh men det var super kul och det blir nog en fortsättning på det hoppas jag. Dock har jag SJUK träningsvärk i baksidan av låren, jag har nog inte varit med om något liknande hehe

Har blivit über förkyld också, gillas INTE! blir nog inten cirkelträning i morron:(
Det är rätt roligt, för typ 1 eller 2 år sedan skulle jag absolut INTE kunna tänka mig att varken gå upp tidigt eller träna på helgen, och nu gör jag båda och heheh
Och jag trodde inte att kläderna man tränar i skulle spela någon roll, men det gör det. Trivs man inte i kläderna man tränar i så, känner jag, att man inte presterar lika bra som om man har kläder man trivs i.
Kalla mig dum i huvut jag tar det :P

Snart kommer den finaste till mig:D Har inte träffat honom på 2 veckor, det är lång tid det.
Vi ska äta tacos och mysa i kväll <3  



BTW kan inte en viss programledare på en viss radiokanal bara dra åt helvete!!!!!!!????? Så, nu fick jag det sagt också, äntligen!




Ha det!!!


KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0