Kungarna av Tylösand

Asså kanal 5:s nya program Kungarna av Tylösand är det sjukaste jag sett sen jag vet inte ens när!! :D Det är som Big Brother gånger 1000.
Det första dom börjar prata om är hur dom blir när dom blir fulla och att dom är där för att ligga med så många som möjligt, och det första dom får i näven är en Bacardi breezer. Det ända det här programmet kommer att gå ut på är sprit och sex, det är meningen att dom ska jobba också, men vem kommer att bry sig om det, typ ingen hehe

Men ja, jag kommer att titta på det, förvånande va ?? hehehe

Måste ju erkänna att man blir sjukt fest sugen hahaha Jag laddar inför fredag...:D


Natti natti!

KÖSS

Postat av: Sofia Vienna

jisses..

2010-09-09 - 07:58:20
URL: http://sofaivienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0