we're plastic but we still have fun

Ha då ligger man här i sängen ensam igen då...eller ja katten är ju här också...hehe
Har haft en super duper mysig helg i Jönköping med min favorit Daniel och bästa sofia och söt Josse :)
Det var så skönt att få träffa dig igen efter typ 2 veckor, jag höll nästan på att bli tokig:)
Passade på att träffa alla andra som bor där nere,eller ja åt sidan eller va det blir:), som jag känner också, träffade josse i fredags, vi gick en romenad runt Munksjön och tjötade massa, inte det bäste vädret dock att vara ute och gå i hehe. Det var jätte roligt att träffa henne, jag saknar henne då och då:) "-Åh det är ju hon ju, soft." heheh "-Mario ringde, vi ska köra tv-spels turnering kl 8, ah jag måste dra."
"-Faan va du snackar i telefon !"
"- Ah förlåt att min mamma ligger på akuten, och förlåt att jag är LITE orolig för hennes hälsa!"
"-Oh shit sorry."
hahah klockrent:) Det är väl jag och hon som har sett den filmen mest av alla typ haha

Sen åkte jag hem till söten och tog en powernap på typ 3 timmar hehehe

I lördags flummade jag runt med bästa Sofia på A6 och IKEA. Så himla skönt att få träffa henne, kände att jag behövde få flumma lite, det var länge sedan. Kom just att tänka på när vi var i labbet i skolan skit länge och bara flummade, det var så jäkla roligt. Saknar den tiden hehe
"-En okänd bil, göm dig!"
"-Rrrrrobert!" haha
I love you til the end<3

Lite senare va jag och Daniel på Alice i underlandet, den va helt okey men jag hade förväntat mig mer av den på något sätt som jag inte riktigt kan förklara. Sedan va vi och åt på Jensens och efter att vi hade fått vänta typ 20 minuter på ett bord åt vi typ världens godaste kycklingfile med råstekt potatis och jensens favoritsås, herregud den är INTE att leka med heheh Vi hade en mycket lyckad hel kväll med andra ord, eller ja hel dag hehe 

Det var jätte jobbit att åka därifrån i dag, det är det alltid i och försig. Jag började sakna dig på tåget liksom.

En annan sak, jag har inget emot att folk vågar visa att dom är kära i varandra, tvärt om jag tycker bara att det är härligt (om jag är på rätt humör villsäga hehe) MEN när man sitter på en buss och man hör hur dom sitter längre bak och tokhånglar med varandra typ hela tiden, det är INTE helt okey!!!  


Lady Gaga va i stockholm i helgen, jag hade så jävla gärna varit där! Jag är ju inget överdrivet stort fan direkt men det skulle vara så jävla grymt att se henne live:) Jag tror att det är något utöver det vanliga hehe va jag nu har fått det i från hehe


BTW förra söndagen va jag, Elin, Anja och Anna på betesutsläppet på uddetorp. Det var så underbart! Jag älskar kor, dom gör mig SÅ lycklig:)


 




 

Neh nu är det dax att sova tror jag:)

Ta hand om er !

 

KÖSS

P.s 26 maj tror jag det var, har Sex and the city 2 premiär, missa för faan INTE det :D d.s


Postat av: Sofia Vienna

Ja, saknar också den tiden ibland. Helt sjuk var den.

Ja, det var skönt att flumma med någon som förstår min humor och som jag inte behöver förklara mig själv för, haha <3

du, hur blev bilden med flyttlådorna? :D

2010-05-11 - 00:15:47
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0