I`m gonna sing you to me....

...and I will hear you.


Kom nyss hem från Arlette, har sett på Australia, så jäkla bra film! Hugh Jackman är INTE o leka med :P
Det är så skönt ute nu, och det bästa av allt är lukten, det doftar underbart ute nu.
Gick en promenad härom dagen och då kände jag doften av syrenbuskar, o känner man den doften så vet man att det är nått på gång, så undrebart :D

I torsdags var jag hos mina kusiner och lekte barnvakt:D sov övernatt där och när alla ungar skulle till skolan på fredags morronen tänkte jag tillbaka på när jag gick i skolan och kom på att jag saknar det som fasen, jag längtar tills jag får börja plugga igen, det blir ju inte samma sak som att gå i gymnasiet men ändå :P jag är taggad som fasen:D 


I morses (lördag) va jag FÖRST på gymmet :D Faan va duktig jag är:) Det stod en kille utanför dörren och väntade på att dom skulle öppna, så egentligen va han först men han öppnade dörren för mig och släppte in mig först så han får skylla sig själv :P
Körde ett cirkelpass idag, och det var JÄTTE LÄNGE sedan jag va på det passet, det är bara för att dom har tagit bort det på tisdag förmiddagarna. Det märks vekligen att min träning har gett resultat och det är så kul, det gör det ju bara ännu roligare att fortsätta:D




Sofia, såhär blev bilderna med flyttkartongerna föresten :D





Jag törs nästan inte säga detta men, jag trivs med livet just nu. Jag har tänkt jätte mycket på detta denna veckan och varje gång kommer jag på mig själv med att sitta och le för mig själv, för att jag mår så bra just nu, det kunde vara ÄNNU bättre om sötnosen va hemma men det är han snart så :D
Jag har funnit peace i mitt liv just nu, jag har fantastiska vänner, en underbar pojkvän, jag har min träning som jag faktiskt tycker om hehe OCH jag vet vad jag ska göra med mitt liv, och det är en stor del till att det flyter så bra :D Plus att det är sommar snart också :D
TACK ALLA NI SOM GÖR MITT LIV TILL ETT STORT ROSA MOLN:D


Nu ska jag väl sova eller nått:P

Ta hand om varandra!

KÖSS!!!

Postat av: Sofia Vienna

fy fan. nästa gång får vi ha en bil.



Saknar dig <3

2010-05-24 - 11:03:25
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Ida

tjenixen! hittade din blogg via sofias blogg. läste någonstans att du ska börja plugga. vad blir det för något? kram gamla grannen =) (ps. huset på brovägen 16 är nu sålt om du inte visste)

2010-05-25 - 14:28:43
Postat av: Charlotte

Hej Ida:) ja jag hade tänkt det, förskole/lågstadie lärare hade jag tänkt. Ska läsa upp lite på komvux i höst först, så jag hade tänkt att söka till nästa höst, det är tanken i allafall så får vi väl se hur det går hehe hur går det för dig då ??

Jaså är det sålt nu,jag visste att det var till salu, usch va sorgligt, hur kändes det ? kram kram

P.s jag vet inte riktigt vart jag ska svara så jag svara här hehe



SOFIA: Jag saknar dig med <3

2010-05-25 - 22:10:11
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0