Hello my name is fabulous:)

Idag har jag varit på nostalgitripp i källby, va på väg hem från stallet och va bara tvungen att svänga in på min gamla gata, det var jättelänge sedan jag var där och typ inget var sig likt hehe det känns fortfarande som att jag ska hem när jag åker den vägen. Jag saknar vårt hus, och mest av allt trädgården. Det som va lite roligt va att dom som bor i huset nu har kvar brevlådan som jag gjorde när vi bodde där :D
I sommar ska jag ta en lång nostalgi runda över typ hela källby:D

Sitter just nu och väntar på bästa sofia som ska komma och hälsa på mig :D



Ikväll är det Let`s dance final, det spelar faktiskt ingen roll vem som vinner, men jag tror att jag håller lite mer på Claudia:D Hoppas att Mattias ska köra Batchatan igen :D


ha`t!

KÖSS

Postat av: Jossan

Ne men Charlotte har du blogg:) Grymt läcker sida!! Hoppas allt är finfint med dejj.. Kraamiis

2010-03-27 - 14:16:49
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ha men det har jag..hehe kanske ny här dock hehe tack tack det är min vän Sofia som har gjort den åt mig :) ja då allt är fin fint med mig, hoppas att det är det med dig med:) kram kram

2010-03-30 - 21:41:05
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0