FUCK nu har påskäggen kommit!

Sitter här och funderar på varför man, eller jag tänker bättre på kvällarna/nätter. Sitter här med hur mycket ideer som helst som kommer att vara som bortblåsta i morron, varför är det så ??

Har äntligen börjat att lassa in i bokhyllorna, då kom jag över gamla skolkataloger, shit vad en del har förendrats, medans andra ser precis likadana ut hehe

Igår va jag och pratade med Sören på AF, herregud hade han varit psykolog hade jag gått till honom även om jag inte hade haft problem. Vilken människa, helt fantastisk, han förstod mig rakt igenom hehe hade alla människor som jobbar på AF varit sånna så hade det varit roligt att gå dit. Men jag kan säga så här, jag fick jävligt mycket att fundera på om man säger så ..hehe

Har köpt årets första shorts:) skit snygga jeans shorts, blev lite kär i dom så jag vara bara tvungen att köpa dom:) hittade ett par andra också, men dom får det bli vid ett senare tillfälle:)

Va ju på Afro power dance i går eller ja fredag, jag var rädd för att jag skulle känna mig siom ett jävla fån men det gjorde jag inte faktiskt, inte ett dugg. Det var så jävla roligt, och jag kände att jag hängde med på allt som instruktören sa och det var en lättnad :) så det har jag inte gjort för sista gången.

Blev dock ingen lunch med elin för hon messade och sjukanmälde sig på morgonen. Det fick bli donken med Andreas i stället hehe.

I morron blir det middag hos mor och far, sedan blir det boxing med Arlettis och så kanske jag äntligen får se Den finaste igen, som jag har längtat:) 

Neh nu ska jag gå lägga mig eller nått:)

KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0