If you want me you can watch me on your videophone

Mitt tredje träningspass denna veckan är avklarat, för några timmar sedan men ändå hehe det blev bollpass med Madde, jävlar va vi va duktiga:D I morron blir det Afro power dance med Arlette, jäklar va jag kommer att känna mig som ett fån men men haha

Ha vad händer i helgen då ?? Det är lite oklart än så länge, imorron är det fullt upp i allafall. Först är det möte på AF sedan möte med Anette, luncha med Elin, träna och sedan iväg och jobba några timmar:D på lördag får jag se om det blir någon träning, ska försöka att få ordning på mina bokhyllor. Sen är det eventuellt utgång:D  och så håller jag tummarna för att min sötnos kommer hem snart.

Från det ena till det andra, sprutan som dödade Michael Jackson såldes i dag för över typ 200 MILJONER kronor!! DET är sjukt!!!!! Hörde det på radion i morses.

Slutligen, varför erkänner man 29 mord om man inte har begått dom ??
Ja, det kan ni ju fundera på:)

KÖSS!!

Postat av: Sofia Vienna

haha, du är ju bäst :*

2010-03-19 - 21:47:15
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: charlotte

jag vet hehe syftade du på nått speciellt elle?? hehe du är inte så tokig själv du :D

2010-03-20 - 03:29:56
URL: http://madebycharlotte,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0