Den längsta resan börjar med ett enda steg.

Sitter och kollar på American Idol, faan va jag önskar att jag kunde sjunga. Hade jag fått välja vilket yrke som helst som jag skulle bli, så skulle jag vilja bli artist, det är något jag altid har drömt och, det kanske inte är så många som vet det men så är det..hehe 

Idag har jag ägnat min dyrbara tid på jobbet och i stallet:) har sån snuskig träningsvärk i låren men men det är väl smällar man får ta och i morron är det dax igen, det blir ett boxpass med Arlettis. Hoppas att jag klarar av att röra på mig:P

BTW majsan är brunstig igen. Hon bara går runt och skriker hehe hon är lite söt ändå när hon ligger och ålar sig på mattan hehe

Neh nu ska jag krypa ner i sängen!


I miss you like crazy<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0