And then I told myself: Of course I deserve it!

Ha nu har jag varit och tränat, blev ett box pass med maddis, hon kämpade skitbra!!!
Jag börjar tycka att det är roligt att gå till gymmet och träna nu, och det är en jävligt grym känsla:)

Idag har jag varit på Överby i Trollhättan med Andreas, blev dock inte så mycket shoppning som jag hade tänkt mig, men det blev två par jätte söta skor från Stadium.



Jag kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle ha så jag köpte ett par vita också :)




Och titta vad som kom i min brevlåda idag, min svin snygga bikini jag har beställt från ellos:) passa gjorde den också hehe





Hade svin trevligt på Dahlmans "välkommen hem fest" i lördags, det var dock inte lika roligt dagen efter haha och när jag kom hem upptäckte  jag att jag hade glömt att stänga balkongdörren innan jag och sofia lämnade lägenheten, det var inte varmt här då kan jag säga, stackars maja.
Jag sa visst i ett svagt ögonblick på fyllan att det skulle vara fest här på påskafton haha får se hur det blir med den saken hehe


Det blir Peace & Love i år föresten, det ska bli så jäkla roligt :D

I morron kommer den finaste förmodligen hem, and I like it!!:D

BTW Fångarna på fortet ska börja igen, hur gött är inte det eller ?? :D

Neh nu ska jag gå och göra mig lite mat:)

KÖSS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0