I wanna love you till the end<3

Min mamma sitter och kollar på golf på tv, det har väl aldrig hänt förut hehe
Det är Skandinavian masters nu denna veckan och jag såg ingen mindre än Anders Timell som caddy till Richard S Johnsson, som tydligen vann nyss, svisha förbi på tvn hehe 

Det är så jäkla gött att vara ledig, jag har nästan fått påminna mig om att jag faktiskt inte ska gå till jobbet på en HEL vecka, och jag blir lika lycklig varje gång jag kommer på att det faktiskt är så hehe

Och i morron är det måndax för hela slanten, då ska jag inte spara på nått, tuta och kör bara :D

Hade superkul i går hos Sofia, med TP Disney spelande i 4 timmar och MASSA skratt haha Tycker så mycket om er allaihopa <3

KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0