Barn är inte till salu!

Jag är helt uppslukad av Musikhjälpen. Har kollat på webben hela dagen i dag, och i går somnade jag till det på radion:)

För er som inte vet vad det är så är det tre programledare från Sveriges radio, som stängs in i en glasbur i år på torget i Malmö.
Där ska dom sända radio dygnet runt i 1 vecka i sträck, och samla in pengar till att stoppa handeln med barn,  genom att man får smsa in och önska låtar. Pågår även insamlingar på andra sätt.   
Sänds på P3 på dagarna och P4 på natten, även på SVT 1 och 2.


Jason Diakitè, Nour El- Rafai och Martina Thun är programledare för musikhjölpen 2010.

Jag har bidragit med att önska en låt, dom har dock inte spelat den än, men då har jag ju i allafall bidragit på något, och det tycker jag känns bra:D
Nu ska jag sova.

Ta hand om varandra!

KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0