12 236 417:-

Det är vad folk har skänkt till Musikhjälpen som avslutades i dag, det är HEEEEEEELT fantastiskt!!!!
Förra året fick dom in 5 miljoner något, och man kan ju säga att dom typ sopa banan med det i år :D
I dag va det sista dagen för dom i buren, jag kommer att sakna dom. Sakna att det alltid finns något att lyssna på på radion, det har nästan känns som att man va med inne i buren hehe.
Jag har lyssnat på Musikhjälpen på radion, webb-tv har gå på hela dagen, samtidigt som radion:), jag har sett på tv sändningarna och jag har följt dom på Facebook, nej jag är inte besatt!!:D

Idag har jag och min kära pojkvän bakat lussekatter:) dom blev mycket goda. Pepparkaksdegen står dock kvar i kylen, tänkte göra dom i morron.
Granen är också på plast, dock inte pyntad hehe

Nu är det läggdax:)

Ta hand om varandra.

KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0