I'm so deep into this shit I can taste the earth

Jag älskar Lördags mornar! Endast för att jag är med på cirkelpasset då :D Det är så gött att gå upp på morronen och dra till gymmet och köra ett pass. Men jag kan säga att jag nog inte hade kommit iväg lika lätt om jag inte hade gått på pass hehe.
Tycket att det är härligt att folk märker att jag är där och tränar, att folk känner igen en.

På nyårsafton va jag med på Boot camp, lagtävlig med hinderbana, tyckte att det lät svin kul så jag anmälde mig.
Det var 7 olika hinder eller stationer som man skulle ta sig igenom, först va det "grodhopp" i hopprep som låg på marken, sen handstående jogg i 50 sekunder, 40 box slag på en box boll, 3 jämfota hopp över stänger, rodd 500 meter på roddmaskin, jämfota hopp på markeringar och sedan 10 dips, detta skulle vi köra två varv. 
Kanske inte låter så farligt, men det var min tur låg mitt lag under, och va gör man inte för laget, så jag försökte ta in så mycket som möjligt och körde järnet! När jag kom till roddmaskinen och hade kört typ 200 meter va jag helt slut, min kropp la av helt, det var skit läskit, jag riktigt kände hur musklerna la av. När jag klev av maskinen kunde jag knappt gå och då va det två stationer kvar. Vi kan säga så här, jag sket i dom, och det andra varvet hehe.
Stupade istället över mållinjen och la mig på golvet, och där låg jag, min kropp va som kokt spagetti, jag skojar inte! Sedan spydde jag ett antal gånger innan jag lyckades ta mig hem. Väl hemma la jag mig och sov i 2 och en halv timma, fick avboka middan hemma hos mor och far, hade verkligen inte fått i mig nått. Och nej, jag sa inget till mamma att jag blev sån av att ha varit och tränat, visste redan va hon skulle ha sagt och tyckt. Fast jag sa det till henne några dagar senare.

Men det var inte bara jag som fick avbruta, det var två till som inte klarade det heller, plus att en vältränad instruktör som va med, också tyckte att rodden va för mycket.
Men dom kortade ner det till andra varvet.
Kanske ska tillägga att mitt lag vann tillslut:D

Jag har aldrig varit med om något liknade, jag har tränat så jag mår illa, ett antal gånger, men det här va helt galet!

Idag på passet frågade båda instruktörerna mig om jag hade återhämtat mig sedan, tycker det är så skönt att dom bryr sig.

Jag kunde fira nyår sedan i allafall utan större bekymmer hehe.


Men jag fortsätter med min träning och låter inte detta stoppa mig:D Mitt mål är Beach 2011 :D
Jag ska vara sjukt snygg i bikini:D    


Ta hand om varandra !!

Köss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0