Har stöttpå Boris idag :D

Nu är jag hemma efter en mycket lång och härlig dag på det fantastiska köpcentret GK`s i Ullared:D
Det började superbra men att vi fick stå över 1 timma i kö för att komma IN, mamma och pappa var lagom glada och ville åka hem eller till IKEA, man jag var stenhård och stod på mig att jag inte ville åka, jag hade ju fasen laddat för detta i flera veckor för bövelen:D


När jag tog detta kort hade vi redan stått i kön i typ 40 minuter, när vi stälde oss i kön stod vi långt bort åt höger på bilden, långt bort vid parkeringen.....


här va vi på "upploppet" rakt ner vid den rosa skylten ligger ingången.

Boris och filmteamet för programet "Ullared" gick förbi oss i kön 2 ggr:D

Väl inne var det helt galet, dom har ju byggt om också, så man känner sig helt lost där inne hehe
Men jag fick iallafall tag på massa fina saker och saker som jag behöver :D missade dock avdelningar som jag ville titta på men men :D får åka dit själv nästa gång heheh

När jag och mamma stod i kassakön (som vi förövrigt fick stå i typ 1 timma) kommer filmteamet förbi igen i körennen brevid och dom börjar intervjua någon i våran kö fast bakom oss, mamma blev helt hysterisk och ville ut så fort som möjligt hahah



Jag höll mig inom min budget också, det var inte med mycket men jag höll den heheh

Ullared till vänster och IKEA till höger :D



Sjukt snygg t-shirt hittade jag :D


Lite mer grejer jag hittade heheh


Sjukt snygga strumpor:D


Ja jag använder rätt mycket hårspray, JA heheh och jag måste bunkra upp med vaselin
inför hösten och vintern heheh




Blev lite på IKEA också, det är gött att gå där på kvällen, ingen risk för trängsel.


Nu ska jag sätta mig i soffan ta en cider en daim och kolla på Double jeopardy
Och i morron är det mässa som gäller :D


KÖSS!


Postat av: Josefin

Det var inte lite shopping du;-) HÄRLIGT!

2010-10-22 - 01:07:58
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0