I skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå.

Igår satt jag och funderade på vad en cosmopolitan innehöll, så jag skickade ett mess till 118100 med frågan "Vad innehåller en cosmopolitan?" Och fick detta svar:

"En cosmopolitan innehåller 4 cl citronvodka, 2 cl cointreau,
4-6 cl cranberryjuice (pressad citron eller lime).
Kom ihåg att dricka varannan vatten. Ha en bra natt!"

Tyckte att det var lite gullit att dom påminner om att dricka mycket vatten hehe
Jag ska bannemej börja dricka cosmopolitan, den är jäkligt god om man gör den rätt. Ska köpa hem det men behöver och öva lite hemma hehe

Det gick ganska bra att jobba i går, det gick ganska fort. Hade förväntat mig att det skulle bli kaos med tanke på att Uno Svenningsson spelade, men det var helt under kontroll:) fick typ jätte mycket beröm för att jag hade sån koll på läget hehe, det blir väl så när man är JÄTTE full och inte kan ha reda på sina saker själv, då får man rycka in och hjälpa till hehe.
En kvinna tyckte till och med att jag skulle bli modell, hon tyckte att jag hade DET, tillåt mig asgarva HAHAHAHAHAH:)


I morses va jag först på gymmet igen hehe det börjar kännas lite som mitt andra hem, med tanke på att jag är där rätt mycket och att jag tycker det är ROLIGT att gå dit :D Körde cirkelpass med Johnny, han är galen,men jävligt effektiv:) Hade behövt lite av Andreas Rage Extreme pulver idag för jävlar va seg jag var i början, men jag kom igång på andra varvet:)
Det känns bra att man börjar lära känna folket som är där:) Och snart är det grillfest och jag kommer att vara där :)

Idag har jag städat också, eller ja jag har dammsugit och TORKAT golven, och det hör inte till vanligheterna att jag torkar golv hehe men jävlar va det blev rent...hehe
Majsan hatar när jag dammsuger, först låg hon under täcket och när jag kom in med dammsugaren i sovrummet så sprang hon in i köket och skulle gömma sig


Och så här lyckat blev det hehe



och sedan hoppade hon upp på hyllan i garderoben och kollade surt på mig när jag tog kort på henne för att jag tyckte att hon låg så mysigt:)



Neh nu ska jag försöka få på mig lite kläder och ta mig till Arlette:)

2 dagar kvar tills jag får träffa mig favorit, ÄNTLIGEN!!!!:D

Hare!

KÖSS

Postat av: Sofia Vienna

vi får ta varsin cosmo på måndax. (det gör lite ont att erkänna detta men,) Den är ju så rysligt god!

2010-05-29 - 21:22:07
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0