Vill du vara min Robin Hood??

Har just varit och kollat på den nya Robin Hood filmen och jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka om den.
Jag var svin skeptisk mot den innan, jag ville inte se den för jag var rädd att det skulle förstöra min känsla för Robin Hood. Men jag kan säga att det gjode den inte, för INGEN och då menar jag INGEN kan spela Robin Hood som Kevin Costner:D Han kommer ALLTID att vara Robin whit the Hood för mig. Och varför är inte Lady Marion kunglig i denna filmen, hon ska ju vara kunglig. Men en sak ska jag inte ta ifrån Russell Crowe att han är JÄVLIGT HET halv naken ;) Den får en 2 1/2 av 5 i betyg.



Okey jag vill ha hans häst men det är det ända:)



SÅ HÄR SKA DET SE UT!!!!!!:D   




Neh nu ska gå och lägga mig tror jag, har en speckad dag framför mig i morron:D

KÖSS


Vi är faan värda det här!

Postat av: Sofia Vienna

costner for the win!

2010-05-28 - 12:02:34
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0