Ta på dig elefantbyxorna och va som en människa!

Veckans träningsschema ser ut som följer:
Måndag: Ridning
Tisdag: Step
Onsdag: AFRO POWER DANCE
Torsdag: lite oklart antingen step eller easy line eller eventuellt simma
Fredag: Ridning
Lördag: vila
Söndag: ev Box

Jag har verkligen fastnat för afro dans, det är SÅ kul. alla borde prova det :D

Idag har jag varit hos mor och far och ätit våfflor, det är visseligen våffeldagen i morron men vi mofflade i dag i stället, och det var inte lite gott :D

Har beställt världens snyggaste bikini som absolut inte kommer att passa men ändå hehe
Faan jag hade ju sett fram emot att åka till trollhättan i morron men så ska man jobba. typiskt.

ÅÅÅÅH min sötgurka har rakat av sig sitt hår:D and i LÖÖÖÖÖV it! stekhett:D

Har fått en ny bloggdesign av bästa sofia, tack sötnos:D ska bli härligt att få träffa dig igen :)

BTW jag gillar siffrorna på vågen:D

Happ sängen nästa:D
Köss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0