sommar tack!!

Har haft en ganska bra dag på jobbet i dag och det är nog lite CWs förtjänst hehe hon är så jävla härlig den kvinnan:D Hade djupa diskutioner om strejken, om vad man skulle göra om man blev miljonär, a-kassan och varför vissa personer väljer varandra hehe jag tycker om att lyssna på vad hon har att berätta. Det är ganska roligt och intressant att höra hennes åsikter från hennes synvinkel.

Det är alltid lika roligt när man konstaterar att dom inte har någon bra komunikation överhuvutaget på mitt jobb hehe
Igår ringde dom och sa att jag skulle jobba till 4, men när jag kommer till jobbet så ska jag jobba till halv 3, jag klagar inte om det är åt det hållet men ändå hehe

Det är så skööööööönt att man får en känsla att det snart är vår, som jag har längtat!!!!!! och jag trodde aldrig att jag skulle vara så glad över att får se asfalt igen, och för att inte tala om att cykla på det hehe
Det är jävligt gött att det nästan är ljust när man ska till jobbet svintidigt på morronen, det blir lixom lite lättare då ..hehe
Idag bytte jag jacka till min vår/höst jacka BTW, den var länge sedan hehe

Ska snart bege mig till gymmet. Idag blir det step styrka för hela slanten:)

Mitt planerade träningsschema ser ut som följer:
Söndag: Box
Måndag: Ridning
Tisdag: Box
Onsdag (idag): Step styrka
Torsdag: Bollpass
Fredag: Afro power dance.
Lördag: Ev. muskel cirkel
Söndag: Ev. box

Kan hända att jag hoppar lördag och söndag, får se lite hur trött jag är på lördag efter fredas jobb hehe

ÅÅÅÅh Daniel kommer hem på lördag och stannar en HEL vecka, me like:) Saknar honom galet mycket, han får mig att må såååååå bra<3 :)


Neh nu ska jag försöka få nått gjort innan jag drar till gymmet, på återseende:)

KÖSS

Postat av: Sofia Vienna

fan vad du tränar! jävla kvinna!

2010-03-17 - 16:51:09
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Sandra Johansson

Hej! :) Vad kul att du hittade till mig blogg. Katten på bilden är min sedan en vecka tillbaka. :) Roligt att kika runt på din blogg, har inte kommit så långt än men ska fortsätta att läsa! Härligt att du tränar så mycket! Glöm inte vilodagarna bara så kroppen kan återhämta sig så att du inte blir övertränad eller skadar dig. Kramar Sandra

2010-04-19 - 18:26:59
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0