Vad skulle MacGyver ha gjort ??

Ja det kan man fråga sig...hehe jag ska börja ställa mig den frågan varje gång jag ska lösa ett problem, det kanske går lättare då :P

Jaha vad har hänt i mitt liv sen jag skrev senast?? hummmm låt mig tänka...typ inget, förutom att min sötnos har kommit hem för sommaren och DET gillar vi super mycket <3 och förståss att flickan i mitt liv är hemma också:D

Just nu önskar jag faktiskt att jag hade en bil eller att jag kunde få typ hyra eller låna en av någon.
Det var som när jag inte hade någon dator, jag klarade mig utan dator i lägenheten i 2 år, tillslut blev det nästan oumbärligt hehe och lite så känns det att jag inte har någon bil. Man känner sig så jäkla fast. Aja det löser sig väl det med.


Jag har kommit in på komvux nu föresten, börjar läsa upp betygen i augusti:D det går frammåt:D


Det har hänt nått jäkligt skumt med min fot, först fick jag ont vid "knölen" på insidan av foten och har haft det ett tag nu, men det har inte varit något som har hindrat mig för jag har kunnat springa o gå normalt, men så i går började det göra ont i min häl, jag kan inte sätta ner hälen ordentligt, vilket är lite jobbit för jag kan inte gå ordentligt och då inte springa heller, vilket är VÄLDIGT frustrerande.  

Ska ta mig till gymmet i morron i allafall, finns ju annat som behöver tränas hehe jag har inlett "Operation rutmage 2010" vi får väl se hur det går;P
Sedan ska jag till min sötnos, vi ska ta en lång promenad i typ hela källby så jag kan vara lite nostalgisk:D
Och sedan förstör jag kvällen med att åka och jobba....men men va gör man inte när ekonomin skriker.

Neh nu ska jag kolla på några avsnitt av The Hills som jag har typ blivit besatt av *opsss* 


BTW fotbolls- VM går varm på tv:n hos mig :D och jag hejar på Brasilien som vanligt :D



Ta hand om varandra!!!

KÖSS

P.s Tack Sandra föresten för ditt inlägg om kosttillskott, mycket intressant:)

Postat av: Malin

Haha, jag han e bäst!



Skulle vilja se minen på mamma om man kom hem och presenterade sin nya pojkvän-MacGyver! Undra om pappa skulle bli avundsjuk?

2010-08-28 - 14:43:52
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0