"I know I screwed it up, but I will love you forever"

....Mr Big to Carrie.

Jag har ÄNTLIGEN sett Sex and the city 2 :D Den va bra faktiskt, mycket bättre än den första, och mycket roligare :D


By the way denna affischen (eller hur det nu stavas) är skit snygg, och snart ska den hänga på min vägg :)


Hittade en skitsnygg bild på Carrie :D



My thoughts go out to you, my immortal beloved.

I can live only wholly with you or not at all.

Be calm my life, my all.

Only by consideration of our existence can we achieve our purpose to live together.

Oh continue to love me, never misjudge the most faithful heart of your beloved.

Ever thine

Ever mine

Ever ours

 

Carrie and Big forever<3

 

(Ja jag älskar Sex and the city:))

KÖSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0