Jag saknar dig<3

Okey jag är nog Sveriges sämsta bloggare:)


Jag har köpt jordens snyggaste skinnjacka, tack Sofia:D

Så sjukt snygg:D


Jag och min andra andra hälft va i Gbg i lördags, underbart att ha lite kvalitets tid med henne :)
Tåget var inställt, vem är egentligen förvånad, så vi fick åka buss, Sofia va lagom glad hehe.

I morses började jag dagen med att få en lite ångest känsla, börjar bli stressad över att folk jag känner och som är i min ålder skaffar barn och gifter sig. Man jag är så glad att jag har så fint folk runt omkring mig som försöker muntra upp mig.

"Lollo Bengtsson: Du har all tid i världen att uppfylla det du vill med livet.Men mitt råd är,ta en dag i taget,lev nu!Sug åt dej det som är bra nu!Allt blir inte som man tänkt men det brukar bli bra ändå...Var sann mot dej själv,och tro på dej själv.Du är bra precis som du är!"

Daniel Hagelin:
Herregud Charlotte du är 23 år, inte 35 :P Bara för att många du känner bestämt sig för att få barn och gifta sig tidigt så är väl det knappast en mall man måste gå efter. Jag kör hellre i 80 och njuter av resan än att köra i 120 och missa ...allt sevärt och kanske till och med kör av vägen.

Vad seriös jag låter, jag kan ju inte vara seriös :/ Du är perfekt som du är i alla fall och tro det eller ej, men jag älskar dig även fast vi inte är gifta :)


Marie Hagelin Det va det smartaste och mest seriösa jag hört från min son nån gång. Jag är nästan i chock. Och man behöver verkligen inte gifta sig och definitivt inte skaffa barn så tidigt. Kan ju va bra om man har pluggat färdigt och bott ihop ett tag. Annars går det lätt åt helvete.



Daniel Hagelin Om du orkar med mig så länge så ska vi nog se att saker har hänt vid 35 :D

Ett utdrag ur konvercationen på Facebook, gillar min pojkvänns sista kommentar:D Älskar min Daniel<3

Nu är det läggdax!
Godnatt Sverige, ta hand om varandra!

KÖSS




Postat av: Sofia Vienna

fattar inte hur dina statusuppdateringar kan få igång sådana diskussioner. Men jag blev lite överraskad över hagges första kommentar, otroligt sött för att vara han (;

2010-12-13 - 10:21:02
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: charlotte

heheh neh inte jag heller.

Ah eller hur, jag blev lite rörd där faktiskt:)

2010-12-13 - 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0