You're the one thing I can't get enough of...

Har just kommit hem efter en kväll hos Arlettisen med vin och film, super mysigt, jag är lite dragen haha

Ska bli gött att det är helg och att jag inte har så mycket planerat:) Råkade ta på mig att jag skulle börja jobba 4 timmar tidigare i morron, kommer att ha astrist där men men det är pengar:)


Jag saknar dig så in i helvete!!! Får väl försöka att stå ut en vecka till, sedan är jag hos dig:D


Saknar min sofia också- In your shadow I can shine- Forever<3

BTW Elin Woods advokater jobbar för att Elin ska få 500 miljoner DOLLAR vid en skillsmässa från Tiger woods, det vill säga 3,5 MILJARDER kronor! Det är sjuka pengar!
SUCK!!

Neh nu ska jag sova!!!

KÖSS!

Postat av: Sofia Vienna

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ.



You see my soul.

I'm a nightmare.

Out of control, I'm crashin'



into the dark,

back to the room.

Into the world

of our cocoon.



You're the sun and

I am the moon.



In your shadow I can shine

2010-05-02 - 00:04:35
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0