If I lay here, If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world?

My to do list:

Onsdag: SYO tanten. Ringa Bengt, be honom fixa fönstrebrädan, lysröret i köket, Afro dansa. Handla. Hoppas att mina pengar kommer. Betala räkningar.

Torsdag: Ringa Bengt, be honom fixa fönstrebrädan, lysröret i köket. Hoppas att mina pengar kommer. Betala räkningar. Kolla om jag ska jobba. Bestämma om jag ska till jönköping eller inte. Gå på doping föreläsning.

Fredag: Möte med Anette. Möte med Ewa. Ev åka till jönköping. EV jobba. Hoppas att mina pengar kommer.

Herregud vad jag har koll på mitt liv??!




"Allt jag ville ha var ett hem, en familj. Men livet frågade aldrig vad jag ville."


KÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0