As long as you stand by my side

Hur kom det sig att jag nuför tiden knappt har någon tid över längre?? Det är fullt upp från måndag till söndag, för ett tag sedan hade jag hur mycket tid som helst, nu får jag klämma in saker man ska göra hehe men grejen är att jag gillar det, och det har aldrig hänt mig förut hehe

Har kommit igång riktigt bra med träningen, kör minst 3 ggr i veckan och jag gillar det verkligen:) Det är nästan så jag får lite panik om jag inte går dit hehe
Och jag har börjat springa på löpbandet på gymmet nu också och det är riktigt härligt! Ska införskaffa mig ett par skitbra löparskor så ska jag börja springa ute också :) jag funderar på att anmäla mig till Göteborgsvarvet eller nått så jag får en utmaning och något att träna till som sporrar mig ännu mer:) Men GBG varvet är lite förnära inpå hehe

På lördag ska jag åka till Götet och shoppa ögonen ur mig med min kusin Rebecca:) Sedan drar jag till stadt och firar Anna panna med middag och utgång:)

Tack Arlettis för en grym fest i lördags:)

The brutts

Kvällens outfitt:)

Group photo:)



O snart får jag träffa min sötknopp också:) saknar dig MASSOR!!!!!<3


Take care<3

KÖSS

Postat av: Sofia Vienna

söte <3

2010-05-02 - 01:15:15
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0